Як вибрати завдання для 4 класу

Как выбрать задачи для 4 класса
Для того, щоб наочно уявити завдання і полегшити собі процес її вирішення, складається короткий запис умови задачі. В короткій записи фіксуються величини, дані і шукані, а також деякі слова, що показують, про що йдеться в задачі: «було», «поклали», «стало» і т. і знаки, що означають відносини: «більше», «менше», «однаково» і т. Коротку запис задачі можна виконувати у вигляді опорної схеми, таблиці, креслення, з допомогою геометричних фігур.
Також хочемо вам порекомендувати задачи для 4 класса
Кількість питальних знаків в короткій записи повинна відповідати кількості дій в задачі; 4) Форму короткої записи вибирати таку, щоб вона більш наочно представляла умову задачі.
Можливі варіації перерахованих варіантів короткої записи в залежності від умови задачі. Можлива і запис у вигляді таблиць і рисунків.
Вітя зібрав колекцію з 18 каменів і розклав на коробки порівну. Скільки каменів в кожній банці.
Троє друзів вирішили складеться порівну і купити м’яч вартістю 60 рублів. Скільки грошей повинен дати кожен з них. Скільки часу заощадить майстер, коли він зробить 8 деталей. Складена задача на різницеве порівняння, краще оформити у вигляді таблиці. Це проста задача на ділення за змістом. Таку задачу наочніше оформити картинкою.
У дитячий садок привезли два бідони з молоком, по 20 л у кожному. За сніданком діти випили 12 л молока. У шматку тканини було 24 м тканини. З 10 м цієї тканини пошили однакові дитячі костюми, а з іншої тканини — 7 однакових дитячих пальто. Скільки метрів тканини витратили на одне пальто. Коли брат полив 5 грядок, а сестра -3 грядки, їм залишилося полити 4 грядки. Скільки грядок повинні полити діти. Коли на кількох клумбах посадили за 6 кущів, то залишилося ще 15 кущів. До них приєдналися 3 дівчинки та 4 хлопчика. Скільки всього хлопців стали грати в хованки. Потім Саша купив ще 5 наклейок. Скільки наклейок стало у Саші. Скільки тварин паслися на галявині.
У перший день вирили 5м траншеї, у другій на 3 менше, ніж у перший, третій на 1м більше, ніж у другій. На скільки більше вирили траншей в перший і в другий день разом, ніж у третій.
На двох полицях було 17 кг меду. З другої полиці продали 5 кг і на 2 полицях стало порівну. Скільки кг меду було на 1 полиці. Наочніше представить завдання запис у вигляді схеми.
Ця форма роботи над складовою завданням передбачає перевірку уміння учнів за даними дій розв’язання задачі пояснити, на яке питання і з якою метою відповідає дію. Така форма роботи допомагає учням побачити інші відносини, вести необхідну ланцюжок логічних міркувань, аналізувати і робити висновки. Якщо використовувалися пояснення, відповідь можна записати коротко. Якщо ж не використовувалися, пишемо повну відповідь.