Як провести віддалене нараду.


Як провести віддалене нараду.
Керівник приймає участь в оперативному управлінні. Він в курсі всіх поточних подій організації, знає про важливі події та нововведення. Керівник вчасно дізнається про проблеми відділу продажів і коригує варіанти рішень. На практиці керівник часто дізнається про проблеми, коли вони вже набрали обертів і завдали серйозної шкоди. Всі співробітники ставлять собі цілі на день, тиждень, місяць. Контролюється реалізація цілей. Це заважає всім співробітникам організації НЕ розвиватися. Наприклад, платити 30 % прибутку (або потенційного прибутку) за перший місяць впровадження – якщо керівництво вважатиме нововведення значущим і втілить його в життя. Тепер її можна заповнювати раз в тиждень. Так тисячі інкасаторів заощадили з одного заїзду в день, знизивши витрати на дану процедуру. Інкасатор-новатор отримав більше 300 000 рублів. Ранкові наради необхідні у відділі продажів: менеджери, як правило, складно розганяються і довго включаються в роботу. Перші півтора-дві години робочого часу йдуть на ранкові розмови, перекури, чай і кава, перевірку електронної пошти. Також ви можете знайти все необхідне на ресурсі инструкция к видеосервису.
А дві години при восьмигодинному робочому дні – це три місяці в рік, в які співробітники не працюють, але отримують за них гроші. Як правило, керівник відділу продажів, але може підключатися генеральний або комерційний директор. Час на планірку має бути жорстко регламентовано – 10-20 хвилин, не більше. Цього достатньо, щоб «включити» менеджерів і налаштувати на продуктивну роботу. Важливо не розтягувати планірку на годину. Для вирішення тактичних питань треба раз в тиждень збирати загальну планірку. Будь-які заперечення менеджерів типу: «Мені зараз не до планірки, робота горить. Навіщо марнувати час?» – потрібно відразу припиняти. При організації бізнес-процесів ви і співробітники дивіться з різних позицій: менеджери – з позиції «потрібно швидше закрити клієнта», ви – з позиції, щоб система працювала як годинник. До того ж 15 хвилин навряд чи призведуть до втрати клієнта або зриву угоди, та ще на початку дня.
Важливо впровадити ранкові летючки як ритуал і ніколи їх не пропускати. Через 21-30 днів всі звикнуть до того, що це невід’ємна частина робочого дня, і не будуть саботувати процес. Важливо не допускати жодного дня перерви з першого дня впровадження. Друге завдання – ввести список поставлених менеджерами цілей. Важливо, що вони самостійно ставлять собі мети. Сучасні засоби комунікації дозволяють проводити планерки віддалено, наприклад по скайпу. Генеральний директор може бути присутнім на ранковій планерці з будь-якої точки світу і ставити додаткові завдання відділу продажів. Після того як ваші співробітники звикнуть до щоденних летучкам, ви можете повністю перевести цей процес у скайп-режим. В принципі дана технологія застосовна і до решти планеркам, якщо у вас склалися традиції їх проведення, прописані регламенти і всі співробітники знають, які документи вони повинні надати на планірку, на які питання потрібно відповісти.