Дивовижна dokev-попередній огляд з усією відомою інформацією

14

Pearl abyss викликала справжній фурор на виставці gamescom 2021, представивши геймплейний трейлер гри dokev.

Спочатку проект позиціонувався як ммо з елементами колекціонування істот, проте пізніше розробники вирішили змінити жанр на пригодницьку гру з відкритим світом. Причини даного рішення, а також всі особливості проекту, які вдалося зібрати, ви можете знайти в цьому попередньому огляді.

Основна інформація

Над dokev працює велика команда, в тому числі люди, які брали участь у виробництві black desert. Наприклад, кім сан’ен і геймдизайнер нам чан кі, раніше відповідальні за анімацію і дизайн в bdo, продюсер чхве совон, який відповідав за створення black desert, r2 online і c9 continent of the ninth seal і багато інших.

Визначення з офіційного сайту говорить нам, що це пригодницька гра про найближче майбутнє з відкритим світом і колекціонуванням істот, званих докебі. Згідно корейської міфології докебі (також доккаебі або «корейські гобліни») — це істоти з магічними здібностями, які уособлюють мрії і люблять взаємодіяти з людьми, але людина бачити їх не може.

У новому трейлері істоти представлені у всій красі, причому виглядають досить комічно, як і боси, з якими доведеться битися. Ролик також демонструє використання здібностей докебі, на зразок польоту з парасолькою і різні атаки. У кожного «монстра» буде свій рівень складності упіймання і біографія.

Очікується, що dokev буде схожим на суміш gta та pokemon. Про це свідчить великий відкритий світ, різні транспортні засоби, елемент збору, прокачування і бій «гоблінами». Як повідомив представник pearl abyss:»просто гуляти по відкритому світу — це весело, і ви не втомитеся від цього».

мабуть персонаж в жовтому костюмі готується до підводного подорожі

Акцент на корейській культурі і відкритий світ

У грі буде величезний відкритий світ з двома містами. Як повідомив представник pearl abyss, трейлери демонструють лише 1/10 його частину. Скрізь видніється корейська тематика: традиційні будинки в стилі ханок, тотемні стовпи сотде, кам’яні пагоди, ліхтарі, повітряні змії та інше.

Автори постаралися відтворити території як вони є зараз в кореї, але при цьому використовуючи змішання предметів з минулого, сьогодення і навіть майбутнього. Через це локації виглядають незвично. Місцевість була «списана» з острова уллиндо, що знаходиться в японському морі, в 120 кілометрах від корейського півострова і належить південній кореї. Топографія деяких місць dokev в точності його повторює.

Для швидкого переміщення по відкритому світу задумано безліч засобів. Тільки в геймплейному ролику можна побачити: ролики і скейти з прискорювачами, парасолі для планування, автомобілі, водні скутери. Напевно у pa припасено ще кілька способів пересування, що стане сюрпризом на релізі.

у містах періодично будуть потрапляти такі куточки

Сюжет, бойова система і графіка

Пригоди і сюжет стануть невід’ємною частиною dokev. Головним антагоністом буде компанія з виробництва роботів, яка ставить експерименти на докебі.

Один з таких «дослідів» ми могли бачити в геймплейному і анонсує трейлерах, де гігантський робот на будівництві виробляє заворушення. Виявляється компанія перетворила чарівну істоту в злісного гіганта за допомогою чіпа зі штучним інтелектом. Ми ж повинні перешкодити злим геніям і зупинити їх.

Що стосується бойової системи, то судячи з трейлерів нас чекають битви в стилі non target, тобто без виділення мети в режимі реального часу. Гравці зможуть закликати до трьох істот собі на підмогу, міняти їх на ходу, управляти ними за допомогою ші, а також використовувати навички докебі і битися зброєю, часто створеним з підручних засобів.

бос з будівельного майданчика

Після перемоги над противником під нього слід встановити спеціальну пастку, яка його засмоктує. Даний момент був скопійований з» мисливців за привидами», як і енергетичний пилосос з трейлера. Розробники не приховують, що натхненням для цього елемента послужив даний фільм.

Графіка в грі представлена «новим движком нового покоління», розроблюваним pearl abyss з 2018 року. Він орієнтований на реалізацію високоякісної графіки з акцентом на освітлення і реалістичні текстури, а також детальний навколишній світ.

Цілком можливо такий же використовується при створенні crimson desert — ще одного флагмана студії в жанрі пригодницької гри з відкритим світом, але орієнтованого на більш дорослу аудиторію.

складно повірити, що це не фотографія

Кастомізація героїв і побічні заняття

Гравці можуть створювати власних персонажів і кастомізувати їх за бажанням. У трейлері ми могли спостерігати чоловічих і жіночих героїв, різні кольори шкіри, очі, зачіски, губи, носи, вуха і багато іншого. Також є зміна іміджу і окремих його елементів. Поки невідомо, чи можлива окрема настройка докебі, проте в трейлері їх вигляд ніяк не змінювався.

Побічних занять в грі обіцяють багато: катання на ламах, пускання повітряного змія, китайських ліхтариків, установку тотемів, шкільні ігри, на кшталт «паровозика», аналога наших «класиків» і так далі.

гра в паровозик

Здогадки і домисли автора

Дебютне геймплейне відео дійсно виглядає дуже добре і містить чимало деталей, про які не говорилося в прес-релізі або невеликому інтерв’ю після gamescom. Йдеться про те: чому в світі dokev практично одні діти (так, в трейлері є дорослі), а також звідки там стільки докебі, яких звичайні люди бачити не повинні, згідно міфології (а персонажі можуть), що за трансформація (на 0:48) та інші.

Відповіддю на перше питання може послужити невеликий уривок з трейлера в самому кінці (3: 33), де маленька дівчинка знаходить портал і зникає. Цілком ймовірно, світ dokev-це паралельний вимір, куди можуть потрапити тільки мріють діти і окремі дорослі.

Що стосується трансформації у дорослого (0:48), то персонаж перевтілюється за допомогою знаків руки, тому можливо, це злиття з одним з докебі для додання нових, великих сил герою. Або подібне буде відбуватися після досягнення певної віхи в розвитку.

дівчинка з геймплейного трейлера, яка потрапляє в портал

Дата виходу і платформи

Дата виходу dokev ще не визначена, але в декількох річних звітах, а також на сайті gamesradar під час gamescom 2021 публікувався час — 2022 рік. Тому є ймовірність, що гра відвідає нас в 2022 році.

Pearl abyss планує випустити проект на консолях і пк. Мобільні пристрої гра обійде стороною, проте не виключено, що пізніше вона вийде і там, як було з black desert. Адже спочатку підтримка смартфонів була заявлена розробниками. Відносно крос-гри і крос-серверів — компанія поки лише розглядає додавання цих функцій.

зміна часу дня поки не заявлена, але напевно вона буде, раз є скріншот із заходом

Висновок

На цьому попередній огляд добігає кінця. Дебютний геймплейний трейлер dokev дійсно справляє хороше враження і можна не сумніватися, що на релізі проект збере безліч позитивних відгуків.