Екс-співробітник bioware розповів про важку долю невишедшего сиквела jade empire

15

Колишній виконавчий продюсер bioware марк дарра (mark darrah) в недавньому ролику на своєму youtube-каналі поділився новими подробицями невдалого продовження рольового екшену jade empire.

Джерело зображень: artstation (matt rhodes)

За словами дарри, спочатку jade empire 2 планувалася в якості відносно традиційного сиквела: головний герой буде іншим, а час дії перенесеться на кілька десятиліть вперед.

Згодом гру вирішили спочатку перевести на движок unreal, а потім — помістити в інший антураж. Передбачалося, що jade empire 2 розповість історію далекого майбутнього: канонічної збиралися зробити кінцівку першої частини з перемогою лиходія.

До моменту старту тієї версії jade empire 2 (jade modern) магія в світі придушувалася протягом декількох століть, проте потроху почала повертатися і по ходу сюжету повинна була остаточно пробитися.

За час відсутності дарри на проекті з сиквела jade empire вирішили зробити духовного спадкоємця: без зв’язку з попередньою грою і з іншою назвою — revolver. Він, втім, до релізу теж не дожив.

Дарра додав, що revolver ще ніколи не була так схожа на повноцінну гру, як за день до свого скасування — під час презентації керівництву. Продюсер впевнений: дай команді більше коштів, і у неї могло б вийти щось дійсно цікаве.

Оригінальна jade empire дебютувала в квітні 2005 року на xbox, а згодом була перенесена на pc (2007), а також ios і android (2016). У січні 2019-го electronic arts продовжила права на торгову марку, але так з нею нічого і не зробила.