Intel розраховує посунути nvidia в сегменті дискретної графіки

8

Традиційно ґрунтовне інтерв’ю генерального директора intel ресурсу crn дозволило сформувати цікавий порядок денний вранці в суботу, коли здавалося, що всі рейтингові теми вичерпані за два дні до цього. Певною мірою висловлювання патріка гелсінгера (patrick gelsinger) концентрувалися на необхідності конкурувати з nvidia при виході на ринок дискретної графіки.

джерело зображення: crn

Оскільки ресурс crn переважно орієнтований на аудиторію, далеку від споживчих продуктів, гелсінгер не забував згадувати про системи штучного інтелекту і прискорювачі обчислень, що використовуються в серверному сегменті. Втім, торкнувся він і споживчих відеокарт, відповідаючи на питання інтерв’юера про фактори, здатних дозволити intel відвоювати ринкові позиції у головного конкурента в сегменті. Для цього, як пояснив глава компанії, intel повинна «поставляти чудові продукти». За його словами, nvidia йшла до свого успіху три десятиліття, багато працювала і вкладала серйозні кошти у власні графічні рішення.

На голій продуктивності конкуруючі рішення intel виїхати не зможуть, як вважає глава компанії. Поєднання функціональних можливостей, швидкодії і енергоспоживання за адекватною ціною має залучати покупців до продукції даної марки. Єдина екосистема з інтегрованою графікою вже сама по собі повинна служити цій меті, як вважає гелсінгер. Компанія є лідером в сегменті інтегрованої графіки, ресурси центральних процесорів повинні об’єднуватися з ресурсами дискретної графіки цієї ж марки. При цьому intel зобов’язується не створювати закриту екосистему, у використанні якої нерідко дорікають nvidia – принаймні, з точки зору програмного забезпечення.