Огляд ultra age

24

Гра ultra age зацікавила мене з моменту анонса, викликавсразу ряд впевнених асоціацій — nier: automata , lostsoul aside , the surge і подібні ігри. Тобто екшни від третьої особи, активною бойовою системою, перекатами іакценте на реакції гравця. А сюжетна преамбула навіть інтригувала — в ролі юнака, супроводжуваного дроном з розвиненим іскіном на борту,гравці відправляються на простори загиблої планети земля, щоб отримати якийсь артефакт і доставити його на орбіту.

Чому з великої літери? у грі так називається організація людей, що відлетіли на орбіту землі після катастрофи, що сталася, вызвавшейпрорастание на планеті смертоносних мутагенних кристалів. Наповерхності планети теж залишилися люди і організували фронтир —місцевий осередок опору кристалізації, вчені которойзанялись пошуком виправлення минулого. Кожна організація прагнула до спільної мети порятунку людства, але була готова на різні методи її досягнення, через що в підсумку виник конфлікт, згодом і починається пригода.

Що мене трохи бентежить-всі назви організацій або іменасобственние тут записані в квадратних дужках, за типом [орбіта], [фронтир], [медея] і так далі. Я не раз зустрічав таке ввізуальних новелах, але там ці слова зазвичай перетворюють в посилання на відповідні їм розділи глосарію або внутрішньоігровойенциклопедії. Але тут нічого подібного немає, що свідчить знезаботному ставленні до лора проекту з боку сценаристів.починається гра з висадки героя на планету, декількох повчальнихсражений і великого, за мірками місцевого сценарію, події, котороепрекращает ейджа в ціль для декількох сил.

Канва історії тут непогана, але наповнення залишає бажати кращого. Ейдж-хлопець з орбіти, дослідник з хорошими бойовими здібностями, жити якому залишилося всього 7 днів. Про це емунесколько раз нагадує іі-соратник хелвікс, супроводжуючий герояв оболонці літаючого робота. В одній зі сценок він навіть начінаетіздевательскі рахувати секунди в зворотному порядку. Головна причина, по якій ейдж жадає виконати доручення начальства-нагорода у вигляді ампули вічного життя. При цьому одна з механік гри позволяетпромотивать 12 годин часу, що корисно для акумулірованіяресурсів, і нижче я поясню як саме.

Вайби nier в усі краї.

Звичайно, подібні моменти часто зустрічаються в rpg, коли героювроді б треба поспішати, але він може скакати на коні через всюкарту і займатися побічними завданнями три тижні. Але перед нами не все, і раз вже робите такий акцент на тривалості життя —будьте ласкаві відповідати, а не ламати ідею на корені. Так навіщо час промотувати? у ultra age використовується цікава механікадобичі всього з кристалів-зброї, енергії і модулів-підсилювачів.вся зброя може ламатися, тому ейдж носить з собою по 15 едініцкаждого меча, а коли міцність клинка падає до 5-10%, можетпріменіть спеціальну атаку, зламавши при цьому зброю і схопивши наступну копію.

Всі кристали зброї та енергії (потрібна для перемотування часу і часу) відновлюються раз на 12 годин, а кристали модулів —раз на добу. Одноразово, за капсулу часу, герой промотиваетіменно 12 годин, тобто це дозволяє нафарміть клинки. Хто-тоскажет «прикольна ідея!». Так, непогана. Але не працює. Какойсмисліть енергію, якщо вона буде просто повертати тобі час перемотування, замість заповнення лікувального флакона, наприклад? а клинків валяється купа в кристалах і капсулах, плюс всесередні вороги залишають їх після загибелі.

Бойова система гри-найцікавіша і сильна її частина, нодизайн складності не дозволяє їй повноцінно розкритися.розробники використовували вже не нову, але цікаву фішку з використанням декількох клинків, з можливістю перемикатися між ними на льоту. Особливість цього перемикання в активації» перехідного » скілла. Наприклад, у клеймора активується миттєвий захист, герой блокує вхідний шкоди цим могутнім мечем. Всього шість мечів, але активними можуть бути лише чотири, тому доведеться вибирати.

В теорії воно повинно було працювати саме так, але ultra age оченьлегко брутфорсіть, і цей шлях напевно виберуть багато ветераниsouls-подібних екшнів і слешерів на зразок devil may cry .дійсно, навіщо викручуватися з перемиканням зброї, якщо можнопросто використовувати ривки, при своєчасній активації дозволяють уникнути будь-якої шкоди-рукопашні атаки, лазери, ракети тощо. Виходить, що систему розробники придумали непогану, дані забули придумати як її грамотно впровадити, і мотивувати ігрокавнікать в нюанси.

Логіка тут втрачається не тільки в окремих аспектах розповіді або ігрового дизайну, але навіть в найпростіших механіках. Ось у васесть катана, рубає біологічних ворогів сильніше, а ось наносящійповишенний шкоди роботам клеймор. Ви зустрічаєте механічного врагакошачьего типу, у якого в назві читається, що він створений изметалла. Берете клеймор і… Клювати. Перемикаєтеся на катану іунічтожаете. Це як так взагалі?

Більше половини гри я пройшов і зовсім користуючись лише двома клинками-катаною, яка завдає підвищеної шкоди ворогам біологічного походження, і клеймором, що руйнує роботів. Експериментувати з зброєю почав лише під кінець. Прокачування зброї швидше номінальна, і просто підсилює його за зібрані кристали. Некоторыеоткриваемые осередки додають особливості до завершальних іліпереключающим скіллам, але до їх використання, як уже вияснилосьвыше, ніщо не мотивує. Хіба що гравець сам захочетпоізощряться.

Технічно ultra age виконана непогано. Відразу видно бюджетність, але розробники постаралися зробити оточення і анімації симпатичними.вдалося, хоча в деяких випадках рухи виглядають занадто великими і неприродними, особливо помітно в сюжетних сценках.працює на playstation 5 і playstation 4 pro добре, я не відчував жодних суттєвих лагів. А ось все пов’язане зі звукомвиконано так собі. Озвучка нудна, хоч і повна (англійська), амузикальное супровід біса монотонно і понуро.

Платиновий шлях в ultra age-пряма кишка з парочкою відгалужень,при мінімальній уважності долається за одне проходження.єдиною заковикою може стати збір 20 сфер для прокачування, але в грі їх більше. Я знайшов 21 сферу, і не впевнений, що нічого непропустив. Їх видно здалеку, а розробники виявилися занадто зайняті копіюванням ідей nier: automata , щоб паритисякими-то хитрими схованками. Тому самі хитро заховані сфери — в апендиксах, видних на картах, та за всякими ящиками сконтейнерами. Або контейнерами з ящиками…

Ось такі сфери, підсвічені помаранчевим контуром.

Решта трофеї пов’язані з сюжетними подіями-перемогти босів, пройти три сюжетних коридори часу, зібрати всі види зброї(неможливо пропустити) і прокачати хоча б раз все доступне. Тобто один раз підсилити кожен з п’яти параметрів ейджа (за знайдені), кожен з чотирьох параметрів хелвікса (за кристали,що падають з переможених ворогів), і кожен клинок. Теж за кристали.останніх спочатку дуже мало, але в другій половині гри і в ніхначінаешь купатися, і 10к (потрібні для трофея) — це дрібниця вкармане.

Хороший питання, яким задається персонаж в грі, але незадавалися розробники. А даремно.

Огляд написаний за цифровою версією гри для playstation 4, наданої редакції видавцем dangen entertainment. У магазині є демоверсія для всіх.