Переваги SEO оптимізації сайту для малого бізнесу

11-16-2020

Малий бізнес має багато користі від SEO. Не буде перебільшенням сказати, що підприємства, які не практикують оптимізацію сайтів, перебувають у набагато гіршій ситуації, ніж компанії, які інвестують у маркетинг в пошукових системах.

SEO пропонує ряд переваг власникам малого бізнесу, і саме про це ми поговоримо в цій статті.

№ 1 — SEO допоможе вам створити кращий та зручніший для користувачів веб-сайт

Для початку методи оптимізації допоможуть вам створити кращий, швидший та зручніший веб-сайт для користувачів.

Незважаючи на назву, оптимізація під пошукові системи полягає не тільки в пошукових системах, в центрі уваги — користувач.

Коли ваші користувачі задоволені, пошукові системи також задоволені. Дотримання хороших методів SEO на сторінці покращує взаємодію з користувачем, і це створює ряд короткострокових та довгострокових переваг.

№ 2 — Знаходження нових клієнтів та сприяння зростанню

Якщо ви задумаєтесь, однією з головних причин, через яку у вас є веб-сайт, є збільшення та диференціація вашої клієнтської бази.

Фактом є те, що підприємства, які мають веб-сайт, зростають удвічі швидше, ніж підприємства, які не мають веб-сайту.

SEO просування сайту допоможе вам отримати кращий рейтинг на сторінках результатів пошуку, і це означає більше цільових відвідувань і по суті для більшої кількості клієнтів.

№ 3 — Досліджування нових ринків

Мережа, безумовно, є одним з найбільш швидкозростаючих ринків у світовій економіці, але не єдина.
Успішна стратегія просування сайту допоможе вам знайти нові ринки та дослідити нові економіки.

Платформи соціальних медіа та мобільні ринки можуть підняти рівень вашого трафіку на абсолютно новий етап, підвищивши ефективність вашого SEO.

№ 4 — Покращення коефіцієнту конверсії

Веб-сайт, оптимізований для SEO, швидкий, простий у використанні та сумісний з мобільними та планшетними пристроями.

Це також означає кращі конверсії, тобто відвідувачі, які заходять на ваш веб-сайт, частіше стають клієнтами, передплатниками або лояльними відвідувачами.

Не дивно, що рентабельність інвестицій в пошукову оптимізацію нижча, ніж реклама з оплатою за клік або будь-який інший канал цифрового маркетингу.

№ 5 — Підвищування впізнаваності бренду за допомогою кращого рейтингу

Однією з прихованих переваг рейтингу на найвищих позиціях СЕРП є впізнаваність бренду.

Користувачі частіше довіряють бренду, коли він з’являється спочатку, коли вони шукають термін, а не брендам, які не мають належної присутності в Інтернеті.

Малі підприємства, яким потрібно підвищити обізнаність про бренд (або для місцевих цілей, або для розширення на національному рівні), потрібно інвестувати в SEO та зайняти найвищі позиції за умовами, пов’язаними з їх бізнесом.

№ 6 — Обхід конкурентів

Уявіть собі два підприємства в одній ніші, які продають подібні товари за однаковими цінами. Один з них має веб-сайт, оптимізований для пошукової системи, а інший — неоптимізований.

За інших рівних умов, яка компанія, на вашу думку, є більш успішною? Яка компанія отримає більше клієнтів від місцевого SEO, а яка, швидше за все, зростатиме швидше?

Не недооцінюйте потужність пошукових систем та SEO та не забувайте, що якщо ваші конкуренти займаються SEO та маркетингом у соціальних мережах, то ви повинні це зробити також.

Якщо, з іншого боку, вони не роблять нічого з цього, то це ваш шанс розрізнитись і зробити крок вперед.

№ 7 — Ваш бізнес доступний 24 × 7

Бізнес, який отримує органічний трафік, схожий на те, що він працює 24 години на добу, 7 днів на тиждень. У цьому магія Інтернету та SEO.

Інвестуйте час і гроші, щоб ваш веб-сайт перемістився до переліку результатів пошуку та залучив нових клієнтів, поки ваш бізнес закритий!

Як ви можете скористатися перевагами SEO?

Створіть веб-сайт, зручний для SEO.

Перш за все вам потрібен веб-сайт. Отже, для початку потрібно зареєструвати доменне ім’я та розробити веб-сайт для свого бізнесу.

Мінімальною інформацією, яку ви повинні надати на своєму веб-сайті, є: контактні дані, дані про вашу компанію, продукти, робочий час тощо.

Розробити та впровадити стратегію цифрового маркетингу

По-друге, вам потрібен хтось для розробки вашої цифрової маркетингової кампанії. Той, хто є або спеціалістом з просування сайтів, який має достатній досвід, або менеджер з цифрового маркетингу. Вам потрібно розглядати гроші, витрачені на SEO, як інвестиції, а не як витрати.

Висновок

Оптимізація сайтів не тільки важлива для підприємств, які конкурують в Інтернеті, але це необхідна інвестиція для всіх компаній.
Наявність оптимізованого веб-сайту — це абсолютний мінімум у наші дні. Будь-які гроші, витрачені на SEO, не слід вважати витратами, а інвестицією.