Перші огляди deathloop: 10 з 10, захват і 88 балів на metacritic

82

Сьогодні, 13 вересня о 15:00 по москві, спало ембарго на публікацію оглядів на гру гру — рівно за добу до офіційного релізу шутера на всіх платформах. І, як виявилося, розробникам вдалося повністю задовольнити очікування профільних журналістів (як західних, так і російських). На поточний момент у гри досить висока оцінка на metacritic — 88 балів з 100 можливих, що для шутера, тим більше того, який не позиціонує себе як ааа-реліз, неймовірно хороший показник. Можливо, звичайно, після публікації наступних оглядів оцінка трохи впаде, але нижче 80 балів, швидше за все, вже не опуститься.

Журналісти вельми активно хвалять підхід розробників до побудови віртуального світу, який дозволяє постійно змінювати рівні, використовувати вертикальний геймплей і подорожувати між цікавими локаціями. Також геймери оцінили саму концепцію тимчасової петлі, з якої головному герою дуже важко вибратися — це робить ігровий процес більш живим і ненудним. При цьому багато хто відзначив, що в геймплейному плані гра дуже схожа з іншим релізом arkane studios — dishonored 2. Втім, до недоліків проекту це ніхто не відніс, та й загальна кількість негативних відгуків вкрай незначна.

Залишається лише сподіватися, що гравці оцінять deathloop так само добре, як і журналісти профільних видань. Все ж часто трапляються ситуації, коли гра до релізу отримує високі оцінки змі, а потім геймери буквально втоптують рейтинг проекту до червоної позначки.