Реклама в telegram: бета-версія розкрила подробиці монетизації месенджера

12

У свіжій бета-версії telegram для ios з’явилася позначка» спонсоровано » поруч з повідомленнями, а також інформація про те, що таке спонсоровані повідомлення. Останньому відведена ціла довідка, яка доступна при утриманні пальця на спонсорованому повідомленні. Інформацію про це виявив профільний канал telegram info. Судячи з усього, це один із способів монетизації telegram, про яку павло дуров повідомляв в кінці 2020 року.

Зображення від telegram info

Як повідомляється в офіційній довідці, новий інструмент просування зроблений «з упором на конфіденційність користувачів». З довідкової інформації виділяються наступні ключові пункти:

  • ніякої таргетованої реклами (за віком, статтю, географією, інтересами, освітою тощо);
  • ніяких відстежень натискань;
  • реклама тільки через вбудовані можливості месенджера (боти, канали і групи).

По всій видимості, рекламодавець зможе лише вибирати місце (наприклад, конкретні канали), де хоче рекламувати свій продукт. У висновку месенджер повідомляє:

реклама надалі не повинна бути синонімом порушення конфіденційності користувачів. Давайте разом перевизначимо принцип роботи технологічної компанії.

Оскільки telegram вже тестує спонсоровані повідомлення в бета-версії месенджера, можна сміливо припустити, що це нововведення запрацює з найближчими оновленнями.