Renault спробує відстрочити відмову від двс в європі до 2040 року

20

Європейські автовиробники дружно кинулися декларувати терміни відмови від продажів машин з двс на місцевому ринку, обіцяючи домогтися в цьому істотних успіхів до 2030 року. Компанія renault, наприклад, до кінця десятиліття переведе на електротягу до 90% асортименту продаваних в європі автомобілів. При цьому автовиробник бажає відкласти момент повної відмови від двс до 2040 року.

Джерело зображення: renault group

Формально, як пояснює виконавчий віце-президент renault group з розробок жиль леборн (gilles leborgne), європейська влада наполягає на тому, щоб продажі автомобілів з двигунами на викопних видах палива припинилися в 2035 році. При цьому до такої швидкої відмови від двс, на думку представника компанії, не будуть готові ні інфраструктура, ні сам виробник, ні його клієнти. У всякому разі, та ж бюджетна марка dacia буде максимально довго використовувати двигуни внутрішнього згоряння хоча б в силу їх відносної доступності на тлі електричних силових установок з не найдешевшими тяговими акумуляторами.

Це не означає, що dacia буде використовувати двс нескінченно — минулої весни вже дебютував перший електромобіль марки. Поступово машини цього бренду будуть перетворюватися в» м’які » гібриди з малопотужним електродвигуном, потім набудуть поширення повноцінні гібриди, а в кінцевому підсумку всі автомобілі dacia теж перейдуть на електротягу. Renault лише хоче, щоб на європейському ринку можливість продавати гібриди збереглася десь до 2040 року.

До швидкої відмови від двс, за словами представника компанії, не буде готова і зарядна інфраструктура, оскільки вона поки не отримала адекватного заявленим планам автовиробників розвитку. Виробнича екосистема теж зажадає серйозної перебудови з перенавчанням персоналу і реструктуризацією компаній, залучених у випуск компонентів і транспортних засобів. Прийнято вважати, що виробництво електромобілів зажадає менших трудовитрат в силу зменшення кількості компонентів і технологічних операцій. Швидка трансформація була б занадто болючою для ринку праці, renault намагається уникнути і цих потрясінь.

До слова, дочірня марка alpine, орієнтована на випуск спорткарів, в структурі renault готова повністю перейти на електротягу вже до 2030 року. Бюджетна ж dacia до цього часу мігрує на електродвигуни і акумулятори тільки на 10 %. Недорогі автомобілі більш численні в структурі автопарку, тому виробник і намагається забезпечити більш плавний перехід до відмови від двс, ніж того вимагає європейська влада.