В угорщині створили пожежну машину на базі танка т-34 і реактивних двигунів літака міг-21

86

Танк т — 34 і реактивні двигуни літака міг-21 можуть означати тільки панування руйнування. Але тріо фахівців з угорщини подбало про те, щоб адресатом цього гніву були не люди, а бурхливі пожежі, і сконструювало, можливо, найбільшу пожежну машину, яку досі бачив світ.

При всіх її російських компонентах, вона буде просто незвичайною, якщо ідея не буде російською. Як пише журнал car and driver, радянські війська встановлювали двигуни літаків міг — 15 на фургони, щоб гасити пожежі на нафтових свердловинах і навіть прибирати сніг з аеродромів. Хоча це, можливо, не найбільш винахідливе використання могутніх двигунів, угорська компанія помітила їх корисність для гасіння пожеж в кувейті і запропонувала надійне шасі танка т-34, перш ніж відправити його на вантажному літаку c-130. Решта, як то кажуть, справа минула.

Реактивні двигуни на танку виглядають як зброя, готова випустити реактивний струмінь, і це дійсно відповідає дійсності. Ось тільки інженери угорської компанії використовували труби, щоб скидати воду над вихлопами реактивних двигунів. В результаті вода скидається в бік вогнища загоряння зі швидкістю 770 миль на годину (1239 км/год).

Група по боротьбі з пожежами складається з трьох членів екіпажу: водія, оператора реактивних двигунів і начальника пожежної команди, який керує з землі, де потрібно усунути несправність. Можна тільки подумати, як важко було шукати велику кількість води для гасіння пожеж в кувейтській пустелі. І це дійсно було так. Група покладалася на інших, щоб вирити колодязі і знайти необхідну воду.

Незважаючи на всю міць реактивних двигунів, цей пожежний автомобіль рухається майже зі швидкістю равлики — 3 миль/год (4,8 км/год) і має тільки одну передачу — вперед. Думаю, це та перспектива, яка вам потрібна, якщо ви боретеся з пожежами такого масштабу.