Як вибрати музику

12-13-2021

Яким би не було корпоративне свято за масштабом, форматом, темою або місцем проведення, його неможливо уявити без музичного супроводу. Причому неважливо, буде воно центральною частиною програми або ж просто фоном інших елементів. Музика в будь-якому випадку відіграє особливу роль і може як прикрасити, так і зіпсувати сприйняття події учасниками. Тому її вибір-це один з найважливіших кроків в організації корпоративу. Але як зробити це найкраще? Рекомендуємо вибрати найкращу музику на сайті https://mufm.me/ , тут тільки найкраща музика.

Визначтеся з цілями музичного супроводу на корпоративі

Щоб зрозуміти, як вибирати музику для корпоративів, спочатку треба розібратися, які завдання вона може виконувати на таких заходах. Їх список нескінченний, хоча типових ролей у музичного супроводу по суті лише кілька:

  • вітальна частина. Початок свята багато в чому задає тон самому заходу. Тому прибуття гостей, їх знайомство з локацією, робота фотозони та інші привітальні елементи прийнято доповнювати музикою активною, але в міру легкою і ненав’язливою. При цьому музика може бути як в записі, так і в «живому» виконанні, наприклад, джазового колективу.
  • супровід церемонії. Святкові виступи від керівництва компанії та вручення нагород співробітникам, презентації досягнень бізнесу за звітний період і всілякі конкурси для гостей-у всіх подібних випадках потрібні так звані джингли: короткі музичні «заставки» у вигляді фанфар, барабанного дробу, фрагментів гімнів і т. П.
  • музичний фон. Щоб обстановка під час банкету, спілкування гостей і пауз між різними частинами сценарію була по-справжньому приємною і комфортною, варто включити відповідну фонову музику.
  • основна частина програми. Це може бути концерт або ж дискотека, капусник або конкурс талантів серед співробітників, караоке і багато іншого. Важливо, щоб подібна частина програми вашого корпоративу була продуманою і органічно вписаною в сценарій заходу, ефектно розкриваючи його.

Виберіть тип музики для корпоративу

Коли ви чітко розумієте, для чого вам потрібно музичний супровід на корпоративному святі, можна переходити до підбору композицій. В ідеалі у вас повинен вийти плей-лист, список конкретних треків. А завдання мінімум: хоча б розуміння необхідного стилю музики. При визначенні даних моментів відштовхуйтеся від ряду ключових факторів:

  • формат корпоративу. Якщо свято компанії задуманий як дискотека, то вам потрібно кілька годин танцювальних хітів. Якщо планується банкет з мінімальною офіційною частиною, тоді оптимально вибрати легкий джаз і лаунж-музику, які будуть створювати м’який фон. Якщо центральним елементом корпоративу задумана, припустимо, урочиста церемонія нагородження співробітників в різних номінаціях, то знадобиться набір з різноманітних джинглів: впізнаваних, легко ідентифікованих слухачами і відповідних конкретній ситуації-продумайте всі деталі!
  • тематика корпоративу. Щоб свято дарувало позитивні емоції, йому потрібна атмосфера. За допомогою музики її створити дуже легко — але тільки в тому випадку, якщо вона відповідає темі події. На корпоративі в новий рік не обійтися без пісень про ялинку і діда мороза, для ювілею компанії слід пошукати композиції про день народження, а для вечірки в стилі 80-х або, наприклад, американських гангстерів 30-х підійдуть шлягери тих років. Але намагайтеся, щоб все було в міру. Перебір музики в одному стилі може втомити слухачів, створивши відчуття ранку, а не свята.
  • особливості колективу. Музичний супровід має відповідати не тільки корпоративу, його типу і темі, але і його учасникам. Будь то музика на задньому плані або ж живий концерт, вони не можуть не враховувати віку і статі, а також смаків співробітників компанії. Звичайно, догодити всім просто неможливо, але все одно варто вивести якесь «середнє арифметичне». В крайньому випадку можна навіть провести опитування серед учасників майбутнього свята з приводу того, яку музику вони люблять і що б хотіли слухати на заході – це як мінімум дасть привід для роздумів.

Продумайте для корпоративу організацію музики

Грамотний вибір пісень і мелодій для корпоративної події-лише половина справи. Не менш важливо, хто саме забезпечує цей музичний супровід. Від нього багато в чому залежить і сприйняття музики, і успішність її використання. А тому варіант з покладанням такого обов’язку на кого-небудь із співробітників виключіть відразу, навіть якщо у нього є досвід в подібній сфері. Як мінімум, це дозволить всім учасникам свята відпочити, а як максимум – професіонали зуміють організувати супровід на дійсно високому рівні. В даному випадку вибирати варто з наступних варіантів:

  • діджей. Сидить за пультом і включає в домовлений момент пісні або ті ж джингли діджей – це фактично обов’язковий для корпоративу учасник. При обговоренні з кандидатом необхідно уточнити безліч деталей. Він просто включає пісні або виступить як ведучий музичної частини, коментуючи хід події і дії учасників корпоративу? чи буде він просто виконувати сценарій, чи може сам визначати вибір треків, в тому числі для дискотеки, або готовий включати за побажаннями учасників? ну і звичайно, дізнайтеся, з якою музикою він в принципі працює – деякі діджеї не ставлять який-небудь «нелюбимий» для них жанр.
  • кавер-група. Музиканти, які виконують популярні хіти, зможуть робити корпоратив більш незабутнім-жива музика є жива музика, і з нею по енергетиці не зрівняється жодна дискотека. Але тут потрібно врахувати ряд моментів. Перший: ціна-вартість запрошення кавер-колективу вище, ніж діджея. Другий: обмеженість репертуару-навіть у кращих груп, де є соліст і солістка, в плей-листі максимум пара сотень композицій. І третій: кавер-група зазвичай грає не більше 2 годин, і то з перервою. Тобто для концерту цього цілком вистачить, але для фону і тим більше джинглів вам все одно доведеться шукати діджея або окремий колектив.
  • «зірка». Запрошення відомого виконавця на корпоратив допомагає в рази підняти статус заходу і зробити його ефектним і незвичайним – гості напевно будуть вражені. Рівень шоу у серйозних «зірок» також вище, ніж у кавер-груп, а тому атмосфера свята буде цікавіше і яскравіше. Однак і недоліки такого рішення є. Найголовніший очевидний-ціна питання може бути гранично високою. При цьому сам виконавець обмежений тільки своїм репертуаром, який може бути далеко не всім гостям до душі. До того ж «зірки», як правило, грають скорочені за часом концерти – 40-50 хвилин, що може виявитися недостатньо.

До речі, в будь-якому з цих випадків варто уточнювати питання обладнання. Звичайно, у хорошого діджея або тим більше «живих» музикантів, незалежно від рівня їх популярності, є свої пульти, мікрофони, колонки і т.п. Але іноді музиканти можуть просити за їх використання додаткову плату або ж вимагати забезпечити всім необхідним. Тому краще такі нюанси прояснювати заздалегідь, щоб пізніше не було неприємних сюрпризів.

Втім, важливих деталей у виборі музики для корпоративу та її організації – в рази більше, ніж можна описати в невеликому тексті. А тому без багаторічного досвіду проведення подібних свят врахувати все-все практично нереально.