Як вибрати надійну SEO компанію для вашого бізнесу

11-5-2020

Багато компаній не можуть скористатися перевагами Інтернету, оскільки найняті ними експерти з просування сайтів не мають необхідного досвіду чи знань для виявлення нових ринків та вивчення нових можливостей.

Важливість надійності в SEO

Я наполягаю на питанні надійності та надійності, тому що, поспілкувавшись із кількома нашими останніми клієнтами, я зрозумів, що вони зазнали раптового падіння трафіку після того, як найняли «SEO-компанію», яка робила всілякі трюки на їх рахунок.

Отже, вибір надійної фірми з SEO не тільки важливий для прогресу, але й необхідний, щоб уникнути втрати потенціалу трафіку через погану практику SEO.

Крок 1 — Вирішіть, чому вам потрібно найняти SEO-компанію

Перш ніж фактично вибирати, якій компанії з просування сайтів ви довірятимете, важливо визначитися і чітко усвідомити причини, з яких вам потрібно найняти таку фірму.

На мою думку, вам слід розглянути можливість найму, коли:

  • У вас немає веб-сайту, і вам потрібно створити належну присутність в Інтернеті з самого початку (Це може бути дивною цифрою, але за даними Google, 58% підприємств не мають веб-сайту)
  • У вас є веб-сайт, але ви не отримуєте жодного трафіку
  • У вас є веб-сайт, ви отримуєте трафік, але не клієнтів (тобто конверсії)
  • У вас є веб-сайт, але він не оптимізований для пошукових систем, соціальних мереж або користувачівВи хочете покращити свою присутність в Інтернеті

Крок 2. Де ви можете знайти хорошу фірму з просування сайту?

SEO фірми живуть в Інтернеті — вони не з тих компаній, які повинні бути у вашому районі.

У більшості випадків все спілкування здійснюється електронною поштою або через месенджери, і немає абсолютно ніяких причин для відвідування офісу.

Отже, де ви можете знайти хороших SEO-компаній?

  1. З вуст в уста — запитайте у своїх друзів (або своїх справжніх друзів, або своїх друзів у FB, Twitter, LinkedIn), чи є у них рекомендації. Знання того, що компанія добре працювала над чужою веб-власністю, є дуже позитивним фактором.
  2. Клацніть на оголошення — Коли ви шукаєте такі терміни, як „надійна SEO-компанія“ чи „SEO-послуги“, ви побачите безліч оголошень поверх результатів пошуку. Це оголошення з платної видачі, а компанії, які показують їх рекламу, вклали значну суму грошей, щоб забезпечити собі одну з топ-позицій. Щоб отримати хорошу рентабельність інвестицій, вони повинні забезпечити якісну послугу, інакше вони не зможуть вижити в довгостроковій перспективі.
  3. Органічні рейтинги — ті самі правила застосовуються до органічних рейтингів. Компанії, які з’являються на перших позиціях пошукової видачі, вже вклали значну кількість часу та грошей, що є ще одним сигналом до того, що вони серйозно ставляться до свого бізнесу. Крім того, якщо вони можуть знайти клієнтів в Інтернеті для власних потреб, вони можуть зробити це і для вас.

Крок 3 — Як оцінити надійність SEO-компанії?

Незалежно від того, як ви знайдете компанію для найму, завжди бажано трохи оцінити, перш ніж приймати своє остаточне рішення.

Швидкий спосіб оцінити надійність компанії — це перегляд послуг, які вони пропонують, і переконатися, що :
Вони не дають нереальних обіцянок — не довіряйте нікому, хто обіцяє моментальний рейтинг на першій сторінці (або в Google, або в інших пошукових системах).

Якщо ви бачите щось на кшталт «Ми можемо підвести вас до вершини Пошуку Google за місяць», простими словами це означає, що вони не знають, що роблять.
Занадто добре, щоб бути справжніми обіцянками, рівнозначно фальшивим обіцянкам, і вам потрібно триматися подалі.

Вони можуть пояснити, які дії вони будуть робити — Хоча ваша мета — найняти професійну фірму, яка б займалася вашою присутністю в Інтернеті, не турбуючись про SEO чи цифровий маркетинг, це не означає, що ви не повинні знати, які методи вони використовуватимуть для збільшення рейтингу вашого веб-сайту або отримуйте більше відвідувачів.

Якщо вони не можуть пояснити, що саме вони будуть робити, і все, що вони вам говорять, стосується виключно «побудови посилань», то забудьте про них, вони можуть нашкодити вашому веб-сайту більше, ніж на користь.
Вони мають чітку схему ціноутворення. Ви маєте розуміти, за що ви платите.

Попросіть їх спочатку зробити SEO аудит — ще один спосіб оцінити роботу спеціалістів — це попросити їх перевірити ваш веб-сайт. SEO аудит не вимагає великих витрат, але це швидкий спосіб оцінити ефективність та навички компанії.

Якщо ви задоволені їхньою роботою, ви можете співпрацювати далі.

Поговоріть з ними — Не забувайте про традиційні методи, тобто проведіть зустріч. У умовах короновірусу це може бути віртуальна зустріч за допомогою Zum або Viber, але ви все одно можете задавати питання та брати інтерв’ю у своїх майбутніх партнерів.

Крок 4 — Що потрібно знати про SEO?

Якщо у вас є знання про тему (навіть базові), це полегшує ведення переговорів або навіть оскарження методу, запропонованого вашим SEO.

Окрім розуміння термінології, доцільно:

Вибирайте довгостроковий план — це може зайняти більше пари місяців, щоб отримати результати від ваших зусиль щодо SEO.

Конкуренція величезна, і пошуковим системам потрібен час для обробки даних, які вони збирають із сайтів. Тому доцільніше найняти SEO на кілька місяців, а не на пару місяців без повернення. Тривалість їх роботи — це те, що вам потрібно обговорити з ними та домовитись перед підписанням будь-якого контракту.

Завдання спеціалістів з просування сайту полягає в тому, щоб забезпечити безпеку, швидкість, зручність користування веб-сайтом та хороші позиції у всіх основних пошукових системах.

Основна увага все-таки приділяється сайту та способу його оптимізації для пошукових систем, але для досягнення оптимальних результатів потрібно також шукати області, що виходять за межі веб-сайту.

Крок 5 — Про результати

Однією з найцікавіших речей в Інтернеті є те, що все можна виміряти.

Існують показники та звіти, які можуть допомогти вам виміряти та контролювати активність вашого веб-сайту з точки зору вхідних відвідувань, часу, проведеного користувачами на сайті, відвідуваних ними сторінок та багатьох інших.

Що ви можете зробити, це почати розглядати ці показники, і якщо через 6-7 місяців найнята вами компанія SEO не змогла залучити більше трафіку та забезпечити зрыст позицый, можливо, вам потрібно подумати про зміну контракту.

Найкращий спосіб — це спочатку обговорити з ними та почути, що вони мають сказати, маючи завжди на увазі, що зміни веб-сайту можуть зайняти час для отримання позитивних чи негативних результатів.
Зазвичай, 6-7 місяців — це хороший період для оцінки ефективності будь-яких методів SEO.

Висновок

Навіть якщо ви власник малого бізнесу, блогер або власник Інтернет-магазину, вам потрібно переконатись, що ви маєте якнайкращу присутність в Інтернеті та користуєтесь усіма цифровими каналами.

Якщо це те, що ви не можете зробити самостійно, оскільки у вас немає часу чи знань, то переважніше найняти професійну, надійну фірму з SEO, яка зробить це за вас.

Перш ніж наймати, переконайтеся, що: ви знаєте, що вони будуть робити, скільки вам доведеться заплатити і що очікувати в результаті.

Не вірте в занадто хороші обіцянки, і якщо вони не дадуть гідних результатів через 6-7 місяців, то подумайте про розірвання договору.