Як взаємодіяти з клієнтами.


Як взаємодіяти з клієнтами.
Універсального стилю спілкування немає, але є теми, які не варто обговорювати з клієнтом: хоч до, хоч після фотозйомки. Фотограф та замовник — не родичі, а тимчасовий трудовий союз. Розмови про дітей і дружин краще залишити в стороні, навіть якщо мова про колег, або життя клієнта. Подібні бесіди відволікають, змушують замовника хихикати (за спиною) і червоніти. Особисте життя — тема, яка недоречна, а часом — образлива. Уникайте її. Політика — найгірша тема для обговорення. Не можна озвучити точку зору і не зачепити чиїсь почуття, переконання, життєві цінності. А будь-яка незгода — потенційний конфлікт. Прихований або явний — неважливо, людина відсторониться і більше не повернеться. Також ви можете знайти все необхідне на ресурсі внедрение crm системы.
У будь-якій професії знайдуться некомпетентні співробітники. Говорити з клієнтом на цю тему — недалекоглядне рішення: послухають, з цікавості, і зрозуміють — фотограф намагається підкреслити власну компетентність на тлі чиєюсь професійної слабкості. Цього не люблять, завжди і скрізь. Замовник не цінує наплювацьке ставлення до колег, більше того — він замислюється: а чи здатний фотограф до самостійним досягненням? Висновки приходять різні, але всі вони впливають на ухвалення рішення про співпрацю. Говорячи про себе, не заграватися, суспільство не любить хвальків. У замовника складається враження, що фотограф рідко чогось досягає, тому і гордість, користі від корою немає: ні творчості, ні бесіді.
Стримуйте себе. Збір інформації про доходи колег і згадка цих цифр в діалозі з замовником — привід для порівняння, оцінки фотографа і заздрості. Будь-які скарги знижують позитивний настрій, але докори і докори власної професії — вірний знак, що співрозмовник — скиглій, негативна персона і просто людина, якій не варто довіряти проект. На жаль, але багато вирішують в гіршу сторону, вважаючи, що люди не змінюються і чекають від вас… Так до біса, розмовляйте по справі, а не пригадую свої бійки у шкільних коридорах, лази в катакомби, угони авто, смикання борсеток і т. д. Інша крайність.