У будь-якій професії знайдуться некомпетентні співробітники. Говорити з клієнтом на цю тему — недалекоглядне рішення: послухають, з цікавості, і зрозуміють — фотограф намагається підкреслити власну компетентність на тлі чиєюсь професійної слабкості. Цього не люблять, завжди і скрізь. Замовник не цінує наплювацьке ставлення до колег, більше того — він замислюється: а чи здатний фотограф до самостійним досягненням? Висновки приходять різні, але всі вони впливають на ухвалення рішення про співпрацю. Говорячи про себе, не заграватися, суспільство не любить хвальків. У замовника складається враження, що фотограф рідко чогось досягає, тому і гордість, користі від корою немає: ні творчості, ні бесіді.
Стримуйте себе. Збір інформації про доходи колег і згадка цих цифр в діалозі з замовником — привід для порівняння, оцінки фотографа і заздрості. Будь-які скарги знижують позитивний настрій, але докори і докори власної професії — вірний знак, що співрозмовник — скиглій, негативна персона і просто людина, якій не варто довіряти проект. На жаль, але багато вирішують в гіршу сторону, вважаючи, що люди не змінюються і чекають від вас… Так до біса, розмовляйте по справі, а не пригадую свої бійки у шкільних коридорах, лази в катакомби, угони авто, смикання борсеток і т. д. Інша крайність.
додому Як взаємодіяти з клієнтами.
Як взаємодіяти з клієнтами.
1-10-2018