Канадські розробники з frima studio випустили оновлення 1.1 для свого творіння – рольової стратегії disciples: liberation . Обновка доступна як у версії steam, так і в egs. Нарешті тепер додані 4 рівня складності: сюжет, звичайний, високий і божевільний. З’явилася можливість збільшити швидкість бою на цілих 300 %!
список змін :
- у новій класифікації колишній рівень складності дорівнює рівню “звичайний”;
- складність змінюється на початку нової гри, або ж на екрані налаштувань (якщо сюжетний режим здасться лише легкою прогулянкою під дощем, то вже “божевільний” – справжня насолода для мазохістів (безліч серйозних супротивників і неможливість зцілення після закінчення ходу або битви);
- якщо в загоні гравця присутні бійці, наявність яких небажано, можна їх відпустити на всі чотири сторони. Просто огляньте загін поза боєм;
- тепер у вас є можливість відключити автоматичний рух камери в бою через екран налаштувань;
- з’явилися ефекти вбивства в уповільненій дії, які можна вимкнути на екрані налаштувань гри (за замовчуванням ці ефекти включені);
- додана можливість перетягувати елементи при управлінні з миші, клавіатури, а також контролера;
- нові елементи на полі бою (портал призову, осколок нестабільної мани) і модифікатори («муки поневірянь”, “хватка безодні” і ” буря нестабільної мани»);
- гравець, який буде першим активувати всі магічні символи навколо порталу, закличе сильного союзника (після битви залишиться з вами);
- солдат, якому пощастило знищити осколок нестабільної мани, отримає потужне посилення. Якщо довго не чіпати цей осколок, він може вибухнути, при цьому поранивши всіх оточуючих (+накладаються негативні ефекти).
ігрові поліпшення:
- доопрацьований баланс і битви з босами;
- функції завоювання збалансовані;
- швидкість бою можна налаштувати під час ходу противника;
- віртуальний покажчик більше не скидається в центр екрану при переході з різних видів відображення.
виправлення завдань:
- більше не буде помилки, з вини якої після розмови з оріоном в завданні «повернення в ілліан» карта ставала порожньою;
- завдання з бардом матьє більше не доставлять вам клопоту, тому що помилки пофіксені;
- ім’я npc тепер адекватно відображається на екрані перед битвою в завданні “обдурені»;
- зміні піддалася частина діалогу в завданні» передсмертні слова”, щоб краще відповідати логіці оповідання;
- тепер ви можете виконати квест себастьяна, т. К. Більше не виникають помилки, які з’являлися після розмови з вокеліном з церкви святого дарчильда в завданні “повернення в замок хейл»;
- результат розмови з себастьєном в завданні “тут лежить живе” був доопрацьований;
- можна виконати завдання з онфруа з вдових рівнин (навіть якщо гравець вирішить зберегти життя онфруа);
- після отримання завдання “повернення до коваля фейндель «розмова з фейндель буде більш логічним;
- більше немає повторного відображення тексту на екрані перед битвою в завданні»обдурені”.
загальні виправлення:
- схема управління підключеного контролера ps5 до пк правильно відображається в налаштуваннях;
- ви не побачите зависань на останньому етапі битви з одним з босів в кінці гри;
- модель авіанни на коні не застряє при проходженні через певні портали.;
- вміння авіанни “космічний вибух” не розсинхронізується з анімацією;
- більше не доведеться прокручувати список предметів за допомогою лише коліщатка миші, тому що можливість тягнути за список предметів тепер не пропадає;
- швидке відкриття і закриття меню гри в ілліані не викликає накладення вікон та інші візуальні проблеми в меню;
- сокира ворожого берсерка в підземеллі «рудники уру» відображається вірно;
- якщо кілька разів швидко натиснути на певні меню, рівень бійця не залишиться колишнім при навчанні солдата і витраті ресурсів;
- синхронізована анімація вміння пекельного голема «пронизання» з індикатором шкоди противника;
- більше немає помилки, через яку в бою зі звіром галлеана «лабіринт з шипів» не дозволяв деяким бійцям отримати шипи;
- адекватно працює ручне збереження з використанням певних форматів дати;
- японська локалізація доопрацьована
На досягнутому канадці явно не збираються зупинятися, так що чекайте активну підтримку в 2022 році. Оновлення для консолей (playstation 4 і playstation 5, xbox one і xbox series x/s) розробники планують зовсім скоро додати.