Disciples: liberation отримала оновлення 1.1

89

Канадські розробники з frima studio випустили оновлення 1.1 для свого творіння – рольової стратегії disciples: liberation . Обновка доступна як у версії steam, так і в egs. Нарешті тепер додані 4 рівня складності: сюжет, звичайний, високий і божевільний. З’явилася можливість збільшити швидкість бою на цілих 300 %!

список змін :

  • у новій класифікації колишній рівень складності дорівнює рівню “звичайний”;
  • складність змінюється на початку нової гри, або ж на екрані налаштувань (якщо сюжетний режим здасться лише легкою прогулянкою під дощем, то вже “божевільний” – справжня насолода для мазохістів (безліч серйозних супротивників і неможливість зцілення після закінчення ходу або битви);
  • якщо в загоні гравця присутні бійці, наявність яких небажано, можна їх відпустити на всі чотири сторони. Просто огляньте загін поза боєм;
  • тепер у вас є можливість відключити автоматичний рух камери в бою через екран налаштувань;
  • з’явилися ефекти вбивства в уповільненій дії, які можна вимкнути на екрані налаштувань гри (за замовчуванням ці ефекти включені);
  • додана можливість перетягувати елементи при управлінні з миші, клавіатури, а також контролера;
  • нові елементи на полі бою (портал призову, осколок нестабільної мани) і модифікатори («муки поневірянь”, “хватка безодні” і ” буря нестабільної мани»);
  • гравець, який буде першим активувати всі магічні символи навколо порталу, закличе сильного союзника (після битви залишиться з вами);
  • солдат, якому пощастило знищити осколок нестабільної мани, отримає потужне посилення. Якщо довго не чіпати цей осколок, він може вибухнути, при цьому поранивши всіх оточуючих (+накладаються негативні ефекти).

ігрові поліпшення:

  • доопрацьований баланс і битви з босами;
  • функції завоювання збалансовані;
  • швидкість бою можна налаштувати під час ходу противника;
  • віртуальний покажчик більше не скидається в центр екрану при переході з різних видів відображення.

виправлення завдань:

  • більше не буде помилки, з вини якої після розмови з оріоном в завданні «повернення в ілліан» карта ставала порожньою;
  • завдання з бардом матьє більше не доставлять вам клопоту, тому що помилки пофіксені;
  • ім’я npc тепер адекватно відображається на екрані перед битвою в завданні “обдурені»;
  • зміні піддалася частина діалогу в завданні» передсмертні слова”, щоб краще відповідати логіці оповідання;
  • тепер ви можете виконати квест себастьяна, т. К. Більше не виникають помилки, які з’являлися після розмови з вокеліном з церкви святого дарчильда в завданні “повернення в замок хейл»;
  • результат розмови з себастьєном в завданні “тут лежить живе” був доопрацьований;
  • можна виконати завдання з онфруа з вдових рівнин (навіть якщо гравець вирішить зберегти життя онфруа);
  • після отримання завдання “повернення до коваля фейндель «розмова з фейндель буде більш логічним;
  • більше немає повторного відображення тексту на екрані перед битвою в завданні»обдурені”.

загальні виправлення:

  • схема управління підключеного контролера ps5 до пк правильно відображається в налаштуваннях;
  • ви не побачите зависань на останньому етапі битви з одним з босів в кінці гри;
  • модель авіанни на коні не застряє при проходженні через певні портали.;
  • вміння авіанни “космічний вибух” не розсинхронізується з анімацією;
  • більше не доведеться прокручувати список предметів за допомогою лише коліщатка миші, тому що можливість тягнути за список предметів тепер не пропадає;
  • швидке відкриття і закриття меню гри в ілліані не викликає накладення вікон та інші візуальні проблеми в меню;
  • сокира ворожого берсерка в підземеллі «рудники уру» відображається вірно;
  • якщо кілька разів швидко натиснути на певні меню, рівень бійця не залишиться колишнім при навчанні солдата і витраті ресурсів;
  • синхронізована анімація вміння пекельного голема «пронизання» з індикатором шкоди противника;
  • більше немає помилки, через яку в бою зі звіром галлеана «лабіринт з шипів» не дозволяв деяким бійцям отримати шипи;
  • адекватно працює ручне збереження з використанням певних форматів дати;
  • японська локалізація доопрацьована

На досягнутому канадці явно не збираються зупинятися, так що чекайте активну підтримку в 2022 році. Оновлення для консолей (playstation 4 і playstation 5, xbox one і xbox series x/s) розробники планують зовсім скоро додати.