Художникам hellblade 2 знадобився 1 місяць, щоб створити 40-футового троля кінематографічної якості

82

ninja theory і ziva dynamics , які представили вражаючий ігровий процес на церемонії вручення нагород game awards цього року, розповіли, скільки роботи було вкладено в створення вражаючого 40-футового троля для senua’s saga: hellblade 2 . 1>«>” у нас було 3 художники, які працювали над цим, і лише один місяць, щоб все це зробити», – сказав саймон клаттербак, віце-президент з творчості ziva dynamics в прес-релізі. “створення реалістичного тіла з використанням існуючих наборів даних як відправної точки заощадило нам багато часу. Технології дійсно змінюють те, як наші партнери працюють з персонажами».

Команда зазначає, що для обробки кожного процесу було потрібно шість годин рендеринга на 50 кадрів, які були запечені з використанням 15 кластерів aws (amazon web services). Крім того, щоб оживити троля, вони використовували машинне навчання, щоб навчити ресурси троля витягувати всі види анімацій в реальному часі, зберігаючи при цьому вихідну якість, яку вони створювали. 1>«>” використовуючи свою новітню технологію, ziva допомогла ninja theory втілити в життя повний жах тролів, чого звичайні робочі процеси просто не можуть зробити», – сказав ендрю відлер, технічний директор ninja theory. “з моменту свого створення ninja theory була присвячена розширенню можливостей інтерактивного цифрового контенту. Вони продовжували працювати з новими командами, що змінюють парадигму, щоб розкрити і створити найсучасніші ігрові можливості, а партнерство між ziva dynamics і ninja theory покликане забезпечити ще кращі в своєму класі результати для персонажів в 2022 році».