Hitachi готова запропонувати легкі мотор-колеса для електромобілів

64

Сегмент електромобілів відкрив перед інженерами простір у виборі компонування транспортних засобів, оскільки громіздкі і важкі двигуни внутрішнього згоряння поступилися місцем більш компактним електродвигунам, а карданний вал втратив свою актуальність при реалізації повного приводу. Деякі виробники електродвигунів пропонують вбудовувати їх вироби безпосередньо в колеса, компанія hitachi виявилася в їх числі.

Джерело зображення: nikkei asian review, hitachi

Як зазначає ресурс nikkei asian review, японська компанія стверджує, що розроблені нею мотор-колеса дозволяють на 20% збільшити пробіг електромобіля на одній зарядці при інших рівних умовах. Коли ці мотори почнуть випускатися серійно, hitachi не уточнює, але вона сповнена рішучості вивести їх на ринок. Розробкою новинки займаються фахівці спільного підприємства hitachi astemo, другим акціонером якого є компанія honda motor.

Електродвигун з прямим приводом комбінується в загальному корпусі з інвертором і гальмівною системою, і все це поміщається всередині колеса транспортного засобу. Спрощення конструкції силового приводу, за словами розробників, дозволяє на 30 % скоротити втрати енергії в порівнянні зі звичайними електромобілями.

При цьому звільняється більше місця для тягових батарей, а управляти обертанням кожного колеса можна незалежно. Зазвичай машини з мотор-колесами виявляються важче традиційних електромобілів, але hitachi стверджує, що її розробка буде відрізнятися не тільки компактними розмірами, але і малою масою. Honda і hitachi не єдині компанії, що розробляють мотор-колеса-ними цікавиться nissan motor, а американська компанія lordstown motors має намір до квітня налагодити випуск пікапів endurance з мотор-колесами на підприємстві в огайо, яке на цьому тижні було продано foxconn в рамках партнерської угоди.