Ринок розумних годин зростає, оскільки фітнес-браслети стали нецікаві

34

З моменту появи розумних годин фітнес-браслети і трекери стали виділятися в окрему категорію носяться пристроїв. Спочатку розумні годинник займали відносно маленьку частку на ринку, незважаючи на наявність як дорогих, так і більш доступних моделей. Однак з часом стали витісняти більш прості трекери з точки зору обсягу поставок.

Носяться пристрої — це досить великий термін, який включає безліч категорій. До них відноситься будь-яка технологія, яку можна надягати і носити, наприклад, розумні куртки. Але поки розумний одяг не сильно поширена, доводиться задовольнятися розумними аксесуарами, які люди надягають на зап’ястя і вуха.

Аналітики з компанії idc включили в цю категорію навушники (hearables), переважно з бездротовим з’єднанням по bluetooth. У третьому кварталі поточного року намітилося зростання ринку носяться пристроїв на 9,9% в порівнянні з тим же періодом минулого року. Навушники при цьому займають 64,7%. Серед носяться на зап’ястях пристроях також відбуваються зміни. За даними idc, попит зміщується з браслетів на розумні годинник, оскільки споживачі починають шукати більш функціональні пристрої. Забавно, що найбільшим попитом користувалися нішеві гаджети, такі як дитячі годинники і годинник для тренувань і занять спортом.

Що стосується провідних виробників розумних годинників, то тут безумовний лідер apple. Samsung вдалося змістити xiaomi з другої позиції-мабуть, ставка на galaxy watch 4 в зв’язці з wear os виявилася успішною як для samsung, так і для google. З іншого боку, xiaomi приділяла занадто багато уваги фітнес-браслетам, які тепер стали для неї тягарем.