Враження з корейського обтічника-варто чекати?

52

Undecember став ще одним одкровенням для мене цього року, поряд з ремастером diablo 2. Проект виділяється на тлі конкурентів, що було помітно навіть під час відкритого бета-тестування.

І в даному огляді постараюся описати всі його плюси і мінуси, в також розповім про свої враження з обт.

На самому початку гри нам пропонують ознайомитися з управлінням і спробувати потужного персонажа, а також всі види зброї. Даний крок допоможе визначитися з подальшим вибором озброєння і навичок після прологу і створення власного персонажа, що досить корисно.

До слова, кастомізація досить проста: вибір статі, особи, з заданим кольором шкіри, зачіски, кольору волосся і на цьому все. Причому деякі елементи, такі як блиск волосся та інші потім додатково можна змінити у внутрішньоігровому магазині. Ймовірно, це стане мікротранзакцією в майбутньому, хоча на обт все змінювалося за стандартну внутрішньоігрову валюту.

Бойова система на беті здалася спочатку незграбною, проте в міру розвитку героя стає більш чуйною. Справа в тому, що після придбання численного лута і екіпіровки, підбору навичок, герой поступово прискорюється, чому стає легше ухилятися і атакувати. Є функції автоматичного застосування одного єдиного навички (дивлячись який встановити) і автоматичного пиття зілля. Всі їх можливо відключити або налаштувати за своїм бажанням, тому дискомфорту ніяк не доставляє.

кастомізація через внутрішньоігровий магазин. Предмети виглядають барвисто. Є можливість фарбувати стандартну екіпіровку і прибирати відображення конкретних куплених речей.

Розвиток тут здійснюється завдяки кільком системам і досить різнобічно. З отриманням рівня дається два види очок для»знаків зодіаку». Одні для підвищення характеристик: сили, спритності або інтелекту, і інші для вибору талантів в «сузір’ях». Наприклад, підвищивши інтелект на 10, відкриється сузір’я, де є таланти на +20% до кількості мани та інші.

Більше вкладатися ні в що не доведеться: інші системи включають стандартну для діаблоїдів механіку поліпшення предметів, і їх зачарования. Також дозволяється купувати або добувати з ворогів картки умінь і прокачувати їх спеціальними каменями, додаючи ефекти. Наприклад, можна вдосконалити заклинання крижану кулю і він стане розбиватися на осколки, летіти далі, і так далі.

Всі перераховані вище функції дозволяють створити унікального героя. У мене вийшов маг-відьмак, відмінно орудує посохом і заклинаннями блискавки на далеких і середніх дистанціях. Колега-редактор створив собі лучника, що завдає гігантської шкоди.

система сузір’їв. Посередині вибір однієї з трьох характеристик, а в сузір’ях додаткові таланти.

Однак при всьому різноманітті, не варто забувати про слабкі сторони, що виникають у міру сюжетного просування і прокачування. На кожному етапі компанії і нерідко в побічних квестах потрібно вбивати босів або великі групи мобів. Кожен раз їх проходити все складніше, а якщо не розвивати hp в системі зодіаків або не добути екіпіровку потужніше, і відразу перейти в новий акт, є дуже великий ризик кілька разів померти, причому від одного удару. Воскресіння відбувається в контрольній точці, або, якщо є «пір’я» з внутрішньоігрового магазину, то відразу. При респавні з пір’ям рівень життя боса або групи мобів зберігається на колишньому рівні.

Також хотілося розповісти про активності. Тут є поодинокі підземелля, які виглядають як кімнати з босами, pvp-арени для дуелей, а також можливість об’єднуватися в групи або гільдії, торгувати на аукціоні або спостерігати таблицю лідерів за рівнем потужності. Крім того, є багата система досягнень з усілякими нагородами. На обт ачівкі давали дуже багато золота і різноманітних ресурсів для поліпшення екіпіровки, тому «реси» і валюту навіть не доводилося фармить на локаціях.

лута падає досить багато навіть з невеликої пачки мобів. Надалі мотлох можна розпорошувати на реагенти або продавати торговцю за гроші.

За підсумком, гра мені сподобалася: боси складні з набором здібностей і фазами, графіка відмінна, як і оптимізація з бойовою системою. Радує, що кожен предмет відображається на герої унікально, а речі з магазину поки не вносять p2w і спрямовані на зручність геймплея, або кастомізацію героїв. Всі плюси значно переважують мінуси, такі як автоматичні функції і невелика незграбність анімацій, недолік контенту.